• Na voljo ni predlogov.

Pogosta vprašanja

Takoj poiščite odgovor na vaša vprašanja.

Tehnične specifikacije

Kateri so minimalni tehnični predpogoji za uporabo spletne banke?

Kateri so minimalni tehnični predpogoji za uporabo spletne banke?

Za uporabo spletnega bančništva Intese Sanpaolo Bank morate imeti dostop do spleta in naslednje različice spletnega brskalnika:

  • Google Chrome 4.0x (ali novejša verzija),
  • Mozilla Firefox 4.0x (ali novejša verzija),
  • Internet Explorer 11x (ali novejša verzija),
  • Opera 49 (ali novejša verzija).
Kateri so minimalni tehnični predpogoji za uporabo mobilne banke?

Kateri so minimalni tehnični predpogoji za uporabo mobilne banke?

Če želite uporabljati mobilno bančništvo Intese Sanpaolo Bank morate imeti dostop do spleta prek mobilne naprave, naprava pa mora delovati na enem od naslednjih operacijskih sistemov:

  • iOS: 11.0 (ali novejša verzija),
  • Android in Huawei: 6.0 (ali novejša verzija). 

Aplikacija ne podpira operacijskega sistema Windows.
 

Ali lahko več različnih uporabnikov uporablja mobilno banko Intese Sanpaolo Bank na isti napravi?

Ali lahko več različnih uporabnikov uporablja mobilno banko Intese Sanpaolo Bank na isti napravi?

Da, na eni mobilni napravi je mogoče registrirati več uporabnikov.

Ali lahko uporabljam mobilno banko Intese Sanpaolo Bank z mobilno telefonsko številko iz tujine?

Ali lahko uporabljam mobilno banko Intese Sanpaolo Bank z mobilno telefonsko številko iz tujine?

Da.

Kaj pa, če spremenim telefonsko številko, ponudnika ali naročniško razmerje?

Kaj pa, če spremenim telefonsko številko, ponudnika ali naročniško razmerje?

Če spremenite številko mobilnega telefona, morate podatke o mobilnem telefonu spremeniti v poslovalnici banke. Če spremenite le ponudnika/naročniško razmerje, mobilna telefonska številka in model mobilnega telefona pa ostaneta enaka, vam ni treba v poslovalnici spreminjati ničesar.

Kaj, če izgubim mobilni telefon ali če je le-ta ukraden?

Kaj, če izgubim mobilni telefon ali če je le-ta ukraden?

Če je prišlo do kraje vaše mobilne naprave si lahko na novi mobilni napravi z obnovitveno kodo in uporabniškim imenom ponovno namestite mobilno banko, vključno z vsemi urejenimi nastavitvami.   
Z aktivacijo mobilne banke na novi napravi se vam bo profil na izgubljenem/ukradenem telefonu izbrisal.
 

Če je na eni mobilni napravi registriranih več uporabnikov, ali lahko vsi uporabniki aktivirajo funkcijo prstnih odtisov za mobilno banko Intese Sanpaolo Bank?

Če je na eni mobilni napravi registriranih več uporabnikov, ali lahko vsi uporabniki aktivirajo funkcijo prstnih odtisov za mobilno banko Intese Sanpaolo Bank?

Zaradi varnostnih razlogov se identifikacija prstnih odtisov lahko aktivira samo za enega uporabnika, drugi uporabniki pa se lahko prijavijo z vnosom kode PIN.

Ali lahko uporabljam mobilno banko Intese Sanpaolo Bank, če je bila moja mobilna naprava kodirana in/ali odblokirana oz. kako drugače spremenjena?

Ali lahko uporabljam mobilno banko Intese Sanpaolo Bank, če je bila moja mobilna naprava kodirana in/ali odblokirana oz. kako drugače spremenjena?

Mobilno banko Intese Sanpaolo Bank lahko uporabljate tudi, če je bila vaša mobilna naprava zakodirana in/ali odblokirana oz. kako drugače spremenjena. Upoštevajte pa, da posamezne funkcije aplikacije morda ne bodo delovale.

 

Kaj moram storiti, če zaklenem svoj mobilni bančni dostop do aplikacije Intese Sanpaolo Bank tako, da večkrat zaporedoma vnesem napačen PIN?

Kaj moram storiti, če zaklenem svoj mobilni bančni dostop do aplikacije Intese Sanpaolo Bank tako, da večkrat zaporedoma vnesem napačen PIN?

Če ob vstopu v mobilno banko Intese Sanpaolo Bank trikrat zapored vnesete napačen PIN ali #withKEY, bo vaš dostop blokiran. Dostop si lahko odklenete sami:

  • na vstopni strani aplikacije kliknite na »Ste že registrirani«,
  • vnesite vaše uporabniško ime in obnovitveno kodo, da si ponovno aktivirate mobilno banko ter
  • nastavite novo kodo PIN. 

Če si podatkov niste zapomnili morate zahtevati novo registracijsko kodo (identifikacija in aktivacijska koda), da boste lahko spet aktivirali mobilno banko. 

Novo registracijsko kodo lahko pridobite: osebno, v kateri koli poslovalnici banke.

Povezana pogosta vprašanja

Potrebujete pomoč?

Tu smo za vas.

Poiščite ustrezno kontaktno številko:

Kontaktni center Intese Sanpaolo Bank
vsak delovnik 7:00 - 18:00 in sobota 8:00 - 12:00

  • klici iz Slovenije: 080 13 18
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 838

Servisni center za kartično poslovanje – 24 ur

  • klici iz Slovenije: 05 66 61 256
  • klici iz tujine: 00386 5 66 61 256

Prodaja nepremičnin: 05 66 610 10

Klepet